2012. november 14., szerda

Vidám-színes-csajos torta



Drága barátnőm, akivel együtt koptattuk a középiskola padjait, és akinél jobb embert alig ismerek kerek e világon, aki pont olyan jólelkű és kedves, mint amilyen szép is... Szóval kedves Rizsukám kért meg, hogy készítsem el lányának Zoénak a szülinapi tortáját. 

Tulajdonképpen szabad kezet kaptam, csak annyi volt a kikötés, hogy színes, vidám torta legyen. Láttam valamelyik tortás oldalon a zöld-narancs-pink összeállítást és nagyon megtetszett, ami nálam egyet jelent azzal, hogy el kell készítenem. 
Sajnos a fénykép nem adja vissza élethűen a torta igazi színvilágát (a zöld sokkal szebb volt a valóságban), de egy élénk színű, nagyon bájos torta született.

Megsütöttem hozzá az elronthatatlan piskótámat és csokikrémmel töltöttem.

A díszítést sem akartam túlbonyolítani, az élénk színek miatt a minták már nem lehettek túlzóak. Egy kis virág, egy kis zsinór, egy kevés csík megbolondítva egy kis hullámmal és egy egyszerű, de mutatós virág a tetejére.




Nagyon nagy sikere volt a szülinapi partin a gyerekek körében, aminek én is szívből örültem.

A szülinap után az én drága barátnőm két tortamegrendelést adott le nekem a JÖVŐ ÉVRE!  Egy évre előre: tisztára, mint a nagyok! :))