2012. november 1., csütörtök

Pink Fekete Strasszok




Lányom barátnőjének készült születésnapjára. Nagyon aranyos volt, annyira kért, hogy én készítsem el a tortáját. Rámutatott egy régebbi, keresztelőre készült tortámra, és mondta, hogy ilyet kér. Hamar kiábrándítottam, mivel nem készítem el kétszer ugyanazt a tortát. Aki eléri nálam, hogy tortát süssek neki, az garantáltan egyedi darabot kap (ez most húú de szerénytelen volt, de igaz). 
Annyiban maradtunk, hogy csokitorta lesz, fekete és pink színekben játszik, alsó szint steppelt, felül pedig ajándékdoboz tortácska lesz. 
Mit mondjak: megszenvedtem érte, de a végeredménnyel elégedett vagyok. :)


A név kötelez: Carmen tortájára csempésztem egy kis fodros, spanyol hangulatot :)


Hátulról fotózva


Fekete - ezüst - kristály


... és oldalról