2012. november 10., szombat

Louis Vuitton torta Fanninak



Fanni lányom 16. születésnapjára készítettük. Nagyon szerettem ezt a tortát, mivel a színvilága nagyon közel áll hozzám és olyan letisztultan, egyszerűen szép.

Nézegettem a fényképeket, hogy mi legyen a következő megosztás, és mikor kinyitottam az albumot, akkor láttam meg, hogy fázisfotók is készültek (illetve részben, mert a díszítésnél már teljesen megfeledkezem a fotózásról). Sőt ez volt az első alkalom, hogy engedtem a "nyomásnak" és Era barátnőmnek megengedtem, hogy végignézze, hogy készül egy torta. (Nem igazán szeretem, ha néznek munka közben, nagyon frusztrál, másrészt nagyon rossz társaság vagyok "alkotás" közben.)


Fanni vázolta, hogy mit szeretne



Anyagbeszerzés megtörtént
(Ennél a tortánál Mascarpone alapú krémet használtam receptje megtalálható ITT )

                 

Megsütöttem 3 kisebb (16 cm-es) és 3 nagyobb (24 cm-es) tortát, betöltöttem krémmel, megfaragtam, hogy szabályos legyen, majd kívülről is krémmel borítottam.


Az alsó szintet sötétbarna Chokoflex-szel borítottam...



... a felsőt Unidec-kel


A díszítést hárman csináltuk felváltva 2-3 órán keresztül a következő eszközökkel:


Folyékony sötét arany lüszterfestékkel pingáltunk



A legfelső sorban található díszeket hortenziaszirom kiszúróval szúrtuk ki fehér Unidecből, majd aranyra festettük



Az alatta levő díszítést ezzel a mintázóval nyomtuk a burkolómasszába, majd azokat is kifestettük.

Az LV motívumot kézzel festettük fel.

A legalsó sorhoz szintén ezt a mintázót használtuk, de köré nyomtunk egy kört ezzel:


... és "negatívban" festettük ki.



A tetején lévő motívumhoz sablont nyomtattunk és arannyal rápingáltuk.



Az alsó szintre fehér Unidec csíkokat ragasztottunk.

Arany szalaggal fokoztuk az összhatást.



Az ünnepelt is besegített... :))