2013. január 13., vasárnap

Kawasaki torta




Az érdekessége - legalábbis számomra -, hogy egy 12 éves lánynak készült születésnapjára. Az anyukája keresett meg, és bár tudta, hogy nem készítek tortát, csak a családom számára, de nagyon szépen kért, hogy vállaljam el, mivel ezt a tortát - szerinte - csak én tudom elkészíteni. Ez persze nem igaz, mert betűket kiszabogatni nem nagy kunszt, de annyira-annyira ragaszkodott hozzá, hogy én legyek a kivitelező, hogy "félig"  beadtam a derekam. Azért félig, mert a tortasütésre nem volt időm. Így azt ajánlottam, hogy a tortát süttesse meg egy cukrászdában én pedig leburkolom és feldíszítem.

Ahhoz viszont ragaszkodtak, és ezért is gondoltak rám, hogy a valódi Kawasaki zöld szín jelenjen meg a tortán. Emiatt izgultam kicsit, de sikerült megoldanom. A betűk kiszabása pedig kicsit időigényes volt, de nem bonyolult.

Összességében elégedett voltam vele, nagyon jól mutatott az élénk zöld a feketével. Remélem az Ünnepeltnek is sikerült örömet okozni.