2012. szeptember 28., péntek

Parmezános csirke bacon-ös tócsival




HOZZÁVALÓK
Csirkéhez
0,5 kg csirkemell filé
10 dkg reszelt Parmezán
Fokhagymapor
1 csomag olasz salátaöntet por

A csirkemellet - rostokra merőlegesen - 1 cm-es szeletekre vágjuk. A Parmezánt, fokhagymaport, salátaöntet port összekeverjük. A csirkemell szeleteket bevizezzük, a sajtos keverékbe mártjuk és olajon kisütjük.
Egy amerikai oldalon találtam ezt a receptet. Először csodálkoztam a salátaöntet poron, mint hozzávalón, de komolyan, nagy ötlet! Nagyon finom, omlós csirke lesz belőle, kívül roppanós kéreggel.

Baconös tócsi-falatkák
4-5 közepes nagyságú burgonya
1 tojás 
1-2 ek liszt
zúzott fokhagyma
tejföl
Parmezán
kockázott bacon

A krumplit lereszelem (mindjárt mutatom, milyen gyorsan, könnyen és gyönyörűen!). Belekeverem a hozzávalókat - ízlés szerint (én 1 evőkanál parmezánt, 1 csomag bacont, 2 evőkanál tejfölt, 2 gerezd fokhagymát tettem bele - de ez egyénenként változó). Ostyasütőben szoktam kisütni, így teljesen zsiradékmentes és nagyon jópofán rusztikus.

Most pedig bemutatom az egyik kedvenc háztartási gépemet: Moulinex Fresh Express névre hallgat, és pillanatok alatt lereszelek vele MINDENT: sajtot, krumplit, zöldséget, diót, szinte bármit! Imádom!! Bemutató videó itt.


Így reszeltem le 2 perc alatt 5 közepes krumplit :))